Thuisvester pakt reparatieverzoeken weer op

Foto: Thuisvester

Sinds 17 maart voerde Thuisvester alleen spoedreparaties uit. Sinds vorige week pakken zij reparatieverzoeken weer volledig op.

Reparatieverzoeken

Vanwege het uitbreken van de coronacrisis beperkte Thuisvester haar dienstverlening. Sinds 17 maart voerde de onderhoudsdienst van Thuisvester alleen spoedreparaties uit. Andere reparatieverzoeken bleven liggen. Nu de situatie gekalmeerd en overzichtelijker is, pakken zij de reparatieverzoeken weer volledig op. Je kunt reparatieverzoeken dus gewoon weer indienen via de website of via telefoon. Omdat reparaties een tijdje niet uitgevoerd zijn kan wel iets het langer duren voor je een afspraak kunt inplannen.

Voorwaarden

Om het werk veilig te kunnen doen, gelden een aantal voorwaarden bij werk door aannemers en door de eigen onderhoudsdienst van Thuisvester. Zo moet de bewoner toestemming geven om de woning binnen te komen mag deze geen klachten hebben. Tijdens de reparatie gaat de bewoner bij voorkeur naar een andere ruimte. Als het niet mogelijk is om naar een andere ruimte te gaan, wordt er minimaal 1,5 meter afstand gehouden. En uiteraard worden de richtlijnen van het RIVM strikt nageleefd. Als aan deze voorwaarden niet wordt voldaan, dan wordt het werk niet uitgevoerd, zo meldt Thuisvester.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen