De zesde bijeenkomst van Senioren Zelf Aan Zet met als thema Veiligheid wordt verplaatst naar 1 september.
Senioren Zelf Aan Zet
De organisatie heeft besloten de bijeenkomst van 25 juni uit te stellen vanwege de verwachte hoge temperaturen. Volgens de weersverwachtingen kan het lokaal oplopen tot ongeveer 35 graden. Omdat er in De Pannehoef geen airconditioning aanwezig is, vindt de organisatie het niet verantwoord om de bijeenkomst door te laten gaan. De bijeenkomst wordt verplaatst naar dinsdag 1 september.
Verplaatst
De verplaatste bijeenkomst op 1 september vindt plaats in De Pannehoef en begint om 14.00 uur. Bezoekers zijn vanaf 13.30 uur welkom voor een kop koffie en de inloop. Het programma duurt tot 16.30 uur. De organisatie laat weten dat de eerder aangekondigde goodiebags worden bewaard en op de nieuwe datum alsnog aan de deelnemers worden uitgereikt.
Aanmelden
Tot slot wenst de organisatie alle senioren veel sterkte tijdens de warme periode en hoopt zij iedereen op 1 september te mogen verwelkomen. Aanmelden voor deze verplaatste bijeenkomst kan via e-mail naar
[email protected] of telefonisch via 06-53456606. Wanneer je je al had aangemeld voor 25 juni hoef je je niet opnieuw aan te melden.
- Volg Oosterhout Nieuws ook op Facebook
- Download de gratis Nieuws.NL App in de de Apple App Store of Google Play
- Adverteren op Oosterhout Nieuws