Wilt u wel stemmen, maar durft u niet goed, omdat u niet weet hoe? Of weet u niet op wie, omdat politieke partijen veel moeilijke woorden gebruiken? Of wilt u weten waarom stemmen belangrijk is? Kom dan naar de verkiezingsbijeenkomst ‘Stem jij ook?’ op maandag 10 maart. De bijeenkomst is voor iedereen uit Oosterhout die stemmen moeilijk vindt.
Op maandag 10 maart vanaf 19:30u krijgt u informatie over stemmen: Hoe werkt een gemeenteraad? Hoe stem ik? En hoe kies ik op wie ik stem? Er zijn mensen van de politieke partijen uitgenodigd om in eenvoudige taal uit te leggen wat hun plannen zijn. Zo weet u beter op wie u wilt stemmen. Ook kunt u vragen aan hen stellen op de verkiezingsmarkt zodat u tijdens de gemeenteraadsverkiezingen een goede keuze kunt maken.
Op 10 maart vanaf 19:00u bent u welkom in Activiteitencentrum ‘Slotjes’, Slotjesveld 15 in Oosterhout. Er is koffie/thee en meedoen is gratis.
Meer informatie
Heeft u vragen? Stuur dan een e-mail naar
[email protected], of bel naar 06 19 27 61 07. De bijeenkomst wordt georganiseerd door de Sociale Wijkteams in Oosterhout, Amarant, Prisma en GGZ Breburg. Meer informatie vindt u