De Aldi supermarkt aan de Zandheuvel heeft donderdagavond te maken gekregen met flinke wateroverlast.
Gesprongen waterleiding
Rond 22.45 uur stroomde plotseling een grote hoeveelheid water vanuit het plafond de supermarkt in. Een gesprongen waterleiding bleek de oorzaak. Nadat de watertoevoer was afgesloten, richtten de hulpdiensten zich op het beperken van de schade.
Beperken schade
Zo werden onder meer de vriezers leeggepompt om verdere problemen te voorkomen. Vervolgens gingen brandweerlieden met bezems en trekkers aan de slag om het water zoveel mogelijk uit de winkel te verwijderen. Hoe groot de schade aan het pand en de inventaris is, wordt de komende tijd onderzocht.
- Volg Oosterhout Nieuws ook op Facebook
- Download de gratis Nieuws.NL App in de de Apple App Store of Google Play
- Adverteren op Oosterhout Nieuws