Oosterhout franchiseformule Cleyo in Top 3 van startende ketens in Nederland!

06 okt 2019, 7:10 Zakelijk
cleyo1
Cleyo
De Oosterhoutse franchiseformule Cleyo behaalde vorige week de Top 3 van Nederlandse startende Franchiseformules.

Huidinstituut Cleyo

Cleyo is het huidinstituut in Oosterhout en omgeving waar mensen naartoe kunnen voor huidverbetering voor zowel huidproblemen als huidverjonging op een natuurlijke wijze. Door het gehele totaalconcept konden ze vele mensen helpen. Denk bij het totaalconcept aan huidscans waarmee ze dieper in de huid kijken, zo hebben ze hun eigen unieke productlijn welke in Nederland, Duitsland en België op de markt is en hiermee zijn ze marktleider op huidverbetering, en de persoonlijke behandelplannen welke ze voor elke client geheel uitmeten en uitschrijven.

Kantelpunt

Leentje Henraat de algemeen directeur van Cleyo kreeg na vele aanvragen een kantelpunt in haar leven. Ze wilde iedereen helpen en van waarde zijn. Iets waarmee ze echt daadwerkelijk impact kon maken op heel Nederland. Niet enkel een licentie maar een stevige franchise keten uitbouwen richting de Europese markt. Zo zijn er nu vestigingen in Nederland en België van Cleyo. Begin volgend jaar vliegt Leentje Henraat naar Madrid om te bekijken hoe de markt daar verder ontwikkelt en of ze daar haar eerste Cleyo gaat openen.

Startende Franchiseketen

Op 3 oktober 2019 is Cleyo het DNA van Leentje Henraat in Amsterdam om het hoofdkantoor van de ABN AMRO uitgeroepen tot de Top 3 Best Startende Franchise keten van heel Nederland! Leentje aan het woord hoe ze tot haar franchise is gekomen: “Door alleen te dromen kom je er niet, de enige weg om je succes te behalen is, in 1 rechte lijn op je doel af. Zo moet je flinke investeringen doen met grote risico’s en zakelijk de juiste keuzes maken. Een bedrijf gezond houden doe je doormiddel van continue groeikeuzes durven maken en hierbij grote Europese risico’s nemen."

Impact maken

Leentje: "De prijs die we hebben gewonnen, is een prachtige titel welke we met het gehele Cleyo team behaald hebben. Er is in het laatste halfjaar veel aan vooraf gegaan, diverse stemrondes. Een vakjury waarvoor je je concept moest presenteren met alle vraagstukken over, contracten, regel en wetgeving, opbouw, uitbouw van je keten en het gehele totaalconcept. De laatste ronde was de presentatie op het Nationale Franchise Congres waar alle franchisegevers vanuit Europa bijeen kwamen. Wat was het een geweldige ervaring om deze mensen mijn eigen business te presenteren. En dan is het moment daar en ben je de Top 3 van Nederland, een bijzonder mooie
en geweldige ervaring, waarmee we direct onze business weer oppakken om impact te maken op vele mensen en hun uiterlijk."