Elk jaar vraagt de Consumentenbond aan een groot panel bestaande uit 11.000 consumenten wat zij van hun bank vinden. RegioBank scoort het beste met een 9,4 voor algemene tevredenheid. Ook in de andere categorieën werd RegioBank – al vier jaar op rij – als beste beoordeeld: voor zowel service als voor internet- en mobiel bankieren kreeg RegioBank een 8,7. De afgelopen drie jaar stond RegioBank ook al bovenaan. RegioBank, die dit jaar honderd jaar bestaat, heeft zo’n vijfhonderd vestigingen verspreid over heel Nederland. Zo ook in Oosterhout, waar
Robbe Financiële Raadgevers en
Finenzo samenwerken in de vestiging in het Forvm Financieel Centrum aan het Bouwlingplein. "Ik ben ontzettend trots dat klanten onze dienstverlening weten te waarderen", zegt Paul Robbe van Robbe Financiële Raadgevers. "Terwijl andere banken hun dienstverlening versoberen, houdt RegioBank vast aan het principe van persoonlijke dienstverlening dichtbij de klant. Bij RegioBank ken je de adviseur en de adviseur kent jou. Je bent altijd welkom voor advies en een kop koffie."
Overstappen naar de beste bank van Nederland is eenvoudiger dan veel mensen denken. Banken hebben een initiatief in het leven geroepen om het overstappen voor consumenten makkelijker te maken: de Overstapservice. Een klant kan hiervan gebruikmaken als hij zijn betalingsverkeer wil omzetten naar een nieuwe of bestaande betaalrekening bij een andere bank. De adviseurs van Robbe en Finenzo weten precies wat er moet gebeuren om de Overstapservice aan te vragen en helpen klanten daar graag bij.